הסטטוס הנוכחי
לא רשום
מחיר
‏450.00 ₪

קורס משקל נוצה

קורס מבוסס פרויקט המשלב בין סינמה 4D לאפטר אפקטס. בקורס זה תקבלו כלים להנפשת דמות תלת מימדית וביצוע קומפוזיטינג באיכות פוטו-ריאליסטית.
הקורס מתאים לכל גרסאות התוכנה.

 

לאחר צפיה בקורס זה תוכלו להנפיש דמות תלת מימדית בסינמה 4D ולבצע קומפוזיטינג באיכות פוטו-ריאליסטית באפטר אפקטס.

Cinema 4D היא התוכנה המושלמת לאמני תלת מימד שרוצים להשיג תוצאות עוצרות נשימה במהירות וללא מאמץ רב. מעצבים מתחילים ומנוסים כאחד יכולים לנצל את מגוון הכלים והתכונות הרחב של תוכנת סינמה 4D כדי להגשים במהירות את הרעיונות שלהם ולהגיע לתוצאות מדהימות. האמינות של סינמה והשילוב עם אפטר אפקטס הופכת אותה לתוכנת התלת המובילה למעצבי מסך. בקורס זה ננצל את כל התכונות הללו וניצור פרויקט בהשראת סדרות טלוויזיה בדיוניות. נלמד לשתף נתוני מצלמה, ניצור אנימציה למודל מוכן ונבנה שלד תלת מימדי. נקנה חומרים וטקסטורות, נגדיר שכבות ומעברים וננצל עד תום את אפקט CINEWARE. כמו כן, נלמד על עבודה עם מעברי תלת מימד ולבסוף נבצע קומפוזיטינג בשילוב טקסט ואפקטים ויזואלים. יש גם פרק בונוס בו ניצור גרסה משוכללת יותר עם הרחבות צד שלישי.

חשוב: זהו לא קורס מבוא לתוכנת סינמה 4D אלא קורס פרויקט בו תוכלו ליצור משהו ספציפי בהתאם לבריף. הקורס מכסה כלים בנושאי: אנימציה, מצלמות, תאורה, חומרים, מנהל אובייקטים, טיימליין, שכבות, תגיות, הגדרות חישוב ועוד. הקורס לא מכסה את כלי המידול בתוכנה הבסיסים בתוכנה אלא איך להשתמש במודל קיים.

כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר, מומלץ לצפות בשיעורים לפי הסדר ולתרגל מיד לאחר כל שיעור.

משך הקורס: 5 שעות
קובצי תרגול: כלולים
רמה: מתקדמים

תוכן הקורס

הרחב הכל